vrijdag 25 november 2011

Snowman's Quaker Christmas

Natuurlijk moet er ook nog een borduurtje in de kerstboom.
Al vaak was ik dit kerstmannetje op blogs tegengekomen en het bleef altijd in mijn hoofd zitten, tot ik een tijdje geleden het patroontje tegen kwam.
Dus moest het er nu van komen om het te maken.
Geborduurd op 32ct Belfast Antique White Linen .
Gebruikt garen is Threadworx 1025 overdyed floss
Als afwerking heb ik een blauw/wit liberty stofje genomen, donkerblauw lint en heb ik  een klein zilver belletje onderaan de punt gemaakt.





























Leuk dat je een kijkje wilde nemen op mijn blog.
Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat.
Allemaal een goed weekend!

10 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk met het koppie in het midden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Evelyne, your quaker ornament is very beautiful .
    I wish you a nice week-end,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroontje zeg! Ik ben gek op sneeuwmannen én op blauw dus voor mij helemaal goed hahaha.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt schatje is dit "Quakertje" en de ijskleurtjes zo lief!
    Fijn creatief weekend Evelyne,
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hoep m'n berichtje verdween, dus nog een poging...
    Een schatje is dit "Quakertje" en zo lief in ijskleurtjes....
    Fijn weekend Evelyne,
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik moest eerst even zoeken naar de sneeuwman, maar zie nu dat het wortelneusje er zo leuk uitsteekt. Mooi Quakerpatroontje.
    Groetjes en een fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay meis,

    Wat een prachtig sneeuwpopje met wortelneusje op je quaker..
    De kleur is prachtig...ja en het belletje maakt het helemaal af!
    Meis wat werk je tocch ontzettend netjes.

    Wens je goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig sneeuwmannetje, leuk zo geborduurd, echt een leuk ornamentje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige combinatie Evelyne, dat vrolijke sneeuwmannetje met die klassieke motieven eromheen. Perfect afgewerkt weer.
    Wat een spannende tijd is het nu jullie wachten op de geboorte van jullie kleinkind, prachtige tijd ook!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...