woensdag 21 maart 2012

Award



Vandaag kreeg ik weer een award van haar heel lief, maar bij de vorige award die ik kreeg  op mijn andere Blog vond ik het zo moeilijk om 5 personen te vinden om de award aan door te geven, omdat ik zoveel blogs het waard vind hem te krijgen.

Dus gaat deze award naar al degene die mijn blog bezoeken en vaak een lieve reactie achterlaten.

Voor al mijn volgers en alle nieuwe bezoekers van mijn blog, deze mooie roos.
                                                             Met liefs van mij!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, je hebt ook een mooi blog.
    Dank je wel, het is ook moeilijk om 5 mensen te kiezen, je wil niemand voor het hoofd stoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd je hebt een prachtig blog! dank je voor jouw mooie roos!
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor een award. Maar het is inderdaad heel moeilijk om er 5 door te geven als je er veel meer leuk vindt. Maar op deze manier hebben al jouw 64 volgers er een van je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you ver much Evelyne for this pretty red rose :-)
    It is always a pleasure to read your blog and stare at your beautiful works.
    I wish you a sweet evening,
    Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Evelyne, gefeliciteerd met je award, en bedankt voor de roos, Tony

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...