zaterdag 29 november 2014

O,o wat een verslaving !!!!

Ja, het is een verslaving hoor die lapjes.
Misschien zijn er, die het een vreemde hobby vinden.
 
Eerst knippen we de lapjes in stukjes
om ze vervolgens weer aan elkaar te naaien.
 
Klinkt raar hè , maar we maken er weer iets moois van,
ieder op zijn eigen manier en dat is zo leuk!

Inmiddels heb ik mijn tweede deel van de Stonefields af.
Het wachten is nu op deel drie, ik kan niet wachten !!!!!
Maar.......
dan ga ik toch gewoon weer twee sterren maken,
ook dat is nog steeds leuk om te doen.

De molentjes draaien verschillend. Linker op een mooi broderie stofje
?????

Stof:  In the beginning : Jason Yenter " Return to Atlantis"


13 opmerkingen:

  1. Your Stonefields is going to be marvelous! Love your fussy cut stars too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook Deze sterren zijn weer mooi. Ik geniet er elke keer van. Net een workshop gevolgd en dezelfde stof gekocht als waar jij de ster van vorige week mee maakte. Ik vind het leuk om te doen. Je kijkt heel anders naar de stoffen. Groet Dientje (dientjes,blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren gebruik je voor je Stonefield! Ik moet nog 5 blokjes van deel 2. Hoop ze dit weekend af te krijgen want maandag komt deel 3. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien je blokjes er mooi uit. Ik geniet mee van je mooie werk"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nou komt er nog een verslaving bij!! vreselijk.
    Tot maandag en liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your Stonefields blocks and I still love your stars too. Have a great weekend.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Evelyne, sommigen verklaren ons een beetje voor gek om lapjes in stukken te knippen om er dan iets moois van te maken, maar zij begrijpen niet wat een plezier wij daar mee hebben. Leuk wordt jouw Stonefields, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch een prachtige lapjes in je voorraadkast. Je gaat vast in Ned nog langs een paar leuke winkels. Want lapjes kopen is toch eerts voelen en kijken......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhhh wat wordt het mooi. Ik ben er zelf niet mee bezig, maar ik geniet van alle voorbijkomende blokken. Wat een prachtige quilt zal dit worden. Fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, mooi. Mooi en leuk !
    De Stonefields kriebelt bij mij ook, maar ik heb nog zo veel onderhanden.
    Plus een tenniselleboog, snik.

    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik krijg die opmerking ook regelmatig, maar elke hobby heeft wel zo'n vreemd element volgens mij. Als je er maar lol in hebt toch?
    Je blokjes & sterretjes zijn weer plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor Evelyne, het is een goed aardig soort verslaving..er zijn ergere...
    Geniet van l je lapjes, je blokken zijn prachtig!
    Veel plezier maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het al vaker gezegd maar de sterren blijf ik geweldig vinden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...