zondag 7 juni 2015

Bloemen meisje.

In mijn vorige blogje liet ik mijn kleine naaldenboekje zien, van het paddenstoelen meisje.
Tijdens het borduren dacht ik ,
" het is ook een leuk borduurtje voor mijn letterbak".
Maar natuurlijk moest ik dan wel andere kleuren gebruiken, 
dus meer in de blauw tinten.
Maar paddenstoelen in het blauw dat kan ook niet,
 dus veranderde ik de paddenstoelen in bloemen
en had ik ineens een bloemenmeisje.
Natuurlijk weer met 1 draadje over 1 draad, zoals de hele letterbak wordt geborduurd.


Ik ben nu in Nederland in afwachting van mijn nieuwe kleindochter !
Spannend hoor!
Voor iedereen een fijne week.



8 opmerkingen:

  1. Wat een lief bloemenmeisje..... echt weer een aanwinst voor je letterbak.
    Spannende, bijzondere, maar ook fijne tijd, ik denk aan jullie,
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend Eef! De 10 dagenlang natuurlijk helemaal klaar.
    En wat een leuke borduurtjes weer. Gisteren was ik in het winkeltje van Marijke, Steekjes en Kruisjes. Zo leuk! Daar wordt je hebberig van en zou je willen dat er nog meer uren in een dag zouden zitten. Leuke ideeën, en alleen al de sfeer in het winkeltje is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zacht! Wat mooie kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte hoor met wachten...........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend lief, dat bloemenmeisje, mooi in die kleurtjes.
    Wat een heerlijk zo'n nieuw wondertje, ja dat zijn spannende tijden, hoop dat ze er snel is dan kun je er volop van gaan genieten.
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Eef,
    Spannend weer he dat wachten. Of misschien is ze er al?
    Hoe lang blijf je in Nederland? misschien nog tijd voor een lunch voor je weer teruggaat?
    Laat maar weten, en je borduurtje is toch zo leuk!!!
    sterkte hoor en ik hoor het wel
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Evelyne,
    I love the colors and motifs you have chosen for filling your casier! Soft and sweet!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...