vrijdag 31 juli 2015

En wat doe je als je moet wachten???

Omdat ik moet wachten op deel 3 van de "Bucolic Dream" ,
had ik even tijd voor iets anders.
Dat iets anders is ook borduren wat ik zit in de borduurmodes nu,
en wil dat even zo houden.
Ik maak n.l met quilten een giga puinhoop met mijn lapjes 
en er komen vanaf nu heel veel mensen hier even genieten van de zon en het zwembad.
Dan is het niet fijn als de hele kamer op z'n kop staat, 
want ik heb hier geen aparte ruimte waar je de deur van kan dicht trekken.

Dit keer is het weer van  Blackbird Design.
Uit het boek   "A Sitcher's Journey"
BIRD  and  BERRIES  pinbox.
Geborduurd op;  Lambswool Flax
Kleuren zelf gekozen.



Het spanen doosje kocht ik bij Xenos en behandelde het met Briwax.
Voor de afwerking gebruikte ik de gekartelde rand van een papieren zak,
voor het naturel effect.
Het scharenkussentje ( sciccor fob) 
komt uit het zelfde boek en heet;
SUMMER SACHET.
Origineel is het een groot kussen, maar over één geborduurd is het een scharen kussentje geworden.
Voor de achterkant nam ik losse delen uit samplers die erin staan en borduurde mijn initialen erbij. 
 
Leuk dat je weer even langs kwam.
Een reactie lees ik met veel plezier!

11 opmerkingen:

  1. Hallo Evelyne. Het is zeer origineel en ziet er leuk uit. Met die lapjes dat heb ik ook.Mijn hele kamer licht dan vol en met borduren heb je een klein doosje met garen.Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer zo mooi Eef!!! Wat kun jij dat toch goed. Morgen ga ik de linkjes eens bekijken of het iets voor mij is.
    Fijne tijd met al dat bezoek, het zal een gezellige boel zijn bij jullie.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ' stukje ' ergens uit een patroon , kan dus ook heel leuk zijn en mooi worden.
    Veel plezier met alle visite's .Wij gaan binnenkort naar Bretagne.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer perfect en zeer kunstig uit! Leuk idee met die kartelrand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer erg leuk uit. Je moet elke keer maar weer bedenken hoe je het af gaat werken? Heel erg mooi hoor. Mag graag even bij je kijken. Veel plezier met de visite allemaal en een goed weekend. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such beautiful work! Love how you used the paper bag edge in the finish of the box. Love the plate the two pieces are sitting on too!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an amazing little treasure! You have wonderfully stitched and perfectly finished this sweet BBD, Evelyne!
    I love the pictures!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb ik toch ontzag voor dit prachtige priegelwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. c'est l'un de mes projets,
    j'adore ta réalisation, tout en finesse, bravo
    très bon weekend
    rose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk geworden! Gaat zo'n papieren rand niet snel stuk denk je? Het staat wel erg mooi met die karteltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful work, love the design and the colours chosen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...