donderdag 4 augustus 2016

Het logeerbed.

Nadat de kleinkinderen, dochterlief en man zijn vertrokken,
 wordt het logeerbed weer in beslag genomen!
Door wie dan wel. . . . .
nou door niemand minder dan de Stonefields!!
Niet een affo hoor,  maar de blokken.
Ik wilde kijken hoe ik de blokken aan elkaar ga maken.
Dan is uitleggen het beste om een overzicht te krijgen!
Kijk even mee. 



 Leuk dat je langs kwam!
Als je suggesties hebt laat het me dan weten.
Ik lees ze met plezier , kan nu nog iets veranderen.

 

8 opmerkingen:

  1. WOW! Your Stonefields is almost finished! that is an accomplishment. I have 23 blocks to go.
    Your layout looks good. i think all the blocks are so pretty and the colors so well distributed.
    I am thinking on my Stonefields of added a 1 inch border between the blocks of 1 inch squares of soft kona cotton.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daar ligt hij dan mooi te wezen. Ik zou zeggen: niks meer aan doen.
    Liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a work! Amazing! I am looking forward to see the finished quilt!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations Evelyne, your top is really beautiful and the colors blocks are so well distributed :)
    You ask us some suggestions: mine would be to add a light-colored border, about 1 inch between each block: I think this border would put more value in each block. Just an idea ;)
    Greetings,
    Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my gosh! Your Stonefields is amazingly gorgeous! Love love love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve meis,

    Ohhh..wat ontzettend mooi!!!
    En wat een grote klus, hier zitten aardig wat uurtjes
    werk in, maar goed dan heb je ook wel wat moois!
    Ik zou er helemaal niks meer aan doen, het is
    prachtig!

    Liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...